IT sistēmu uzturēšanu jeb apkalpošanu, kas sevī ietver:
- IT infrastruktūras attīstības virziena (vīzijas) nospraušanu, balstoties uz
- Klienta biznesa prasībām;
- Pieejamo budžetu.
- IT infrastruktūras uzraudzību (monitoringu);
- IT infrastruktūras periodisku apkopi, piemēram, jauninājumu uzstādīšanu;
- Tehnisko problēmu un avārijas situāciju likvidēšanu;
- Lietotāju vai uzņēmuma IT speciālistu atbalstu;
- IT infrastruktūras dokumentācijas uzturēšanu;
- Papildus darbu veikšanu uzturēšanas ietvaros, piemēram, tādu funkcionālo papildinājumu ieviešana, kas būtiski neietekmē visu infrastruktūras stāvokli.
Dažu uzturēšanas projektu piemēri
- Pilnas IT infrastruktūras uzturēšana (serveri, darbstacijas, tīkla iekārtas, drukas iekārtas u.c.);
- Serveru uzturēšana un atbalsts;
- Darbstaciju uzturēšana un atbalsts.