Reizēm savā praksē saskaramies, ka klienta IT infrastruktūrā ir sastopams plašs klāsts datoru modeļu un ražotāju, kā arī platformu (piemēram, Windows un OS X jeb Mac OS). Šāda komplektācija veiksmīgi darbojas līdz laikam, kamēr nav parādījusies vajazība pēc:
- programmas uzstādīšanas, kuru neatbalsta datora operētājsistēma (piemēram, Mac OS dators un vajadzība pēc Tildes Jumis);
- integrēšana IT infrastruktūrā ar mērķi to sekmīgi pārvaldīt (piemēram, Active Directory atbalsts);
- garantijas remontu kārtošanas (jo vairāk dažādu ražotāju un piegāda'tāju, jo sarežģītāka IT saimniecības apkalpošana).
Ņemot vērā augstāk minētos punktus pirms datora, servera vai citas iekārtas iegādes ieteicams:
- noskaidrot konkrētā lietotāja vajadzības;
- atbilstoši lietotāja vajadzībām atrast piemērotāko programmatūru ņemot vērā:
- operētājsistēmas atbalstu;
- savietojamību ar citiem programmnodrošinājuma rīkiem, ar kuru darbiniekam ir plānota saskare;
- kopējās izmaksas īstermiņā un ilgtermiņā.